neděle 16. června 2013

Policie si spletla Nečasovu Nagyovou s Arabelou!

Za megalomanskou policejní razií stojí nevinná zpráva, kterou zveřejnila na Facebooku slovenská herečka Jana Nagyová, představitelka populární Arabely. Svým přátelům na síti vylíčila, jak se jí na zahrádce kromě krtků podařilo omylem otrávit i psa. Protože se zmínila i o nečasu, policie, která nepřetržitě monitoruje celý internet, zbystřila a po roce a půl začala i konat. Na spuštění razie má tedy lví podíl i nepříznivé počasí.

Nagyová málem přeprala Arabelu.
Slovenka Nagyová bohužel udělala tu chybu, že na FB psala česky. „Češtinu jsem se naučila při natáčení Arabely. Používám ji častěji než tu naši maďarštinu,“ přiznává herečka. Nečasovu Janu Nagyovou prakticky nezná. Jen jednou se s ní setkala osobně a nerada na to vzpomíná: „Napadla mě za to, že parazituji na jejím dobrém jménu. Podotkla jsem, že to je spíš obráceně a že škodí i Peteru Nagyovi. To ji naštvalo a okamžitě se na mě vrhla. Já se bránila, takže jsme se začali rvát.“ O tom, jakou policejní akci u nás rozpoutala, neměla ani tušení: „Jestli ale Nagyová skončila v kriminále, tak je to jedině dobře. Ještě teď mám modřiny, které mi způsobila."
Krtečci, umělý pes a žrádlo pro psy tedy není žádný argot (mluva podsvětí), nýbrž slova se skutečným významem, která použila zcela nevinně představitelka Arabely.
Toto je status herečky Nagyové, který celý skandál odstartoval.

Nečasova Jana Nagyová zatím při výsleších statečně mlčí.

Žádné komentáře:

Okomentovat