čtvrtek 2. června 2011

Vedle plomb budou zdarma i plastické operace

Koaliční lídři se dohodli, že vedle amalgamových plomb nebudou muset pacienti platit ani za plastické operace svého obličeje. „V naší zemi je spousta lidí, kteří kvůli své trestné činnosti potřebují změnit svůj vzhled, aby je lidi nepoznali a neudali na policii. Proč by za to měli utrácet své těžce vydělané peníze?“ ptá se Alexandr Vondra řečený Saša a Vít Bárta se přidává: „Například já mám všechny své peníze rozpůjčované. To mám kvůli tomu chodit kanálama?“ Stejně pozitivně přijali rozhodnutí i Viktor Kožený, Stanislav Gross, Radovan Krejčíř a Pavel Drobil.
Plastičtí chirurgové ale nejsou nadšeni. „Ve všech zemích, kde tohle zavedli, začali lékaři plastiku šíleně odbývat,“ vysvětluje MUDr. Karel Okál a jako důkaz nám předhazuje několik fotografií. I on zná z praxe pár odfláknutých operací. Dobře nezaplacený plastik je prý schopen i přišít ucho boltcem nahoru nebo prohodit obočí s řasami. Vybavuje si i pacientku, které lékař omylem implantoval na obličej prasečí kůži. Dotyčné teď místo vousů rostou štětiny, které vždycky ráno před holením musí spařit jako na zabíjačce.
Obyčejní lidé plastické operace nepotřebují. „Když přijdu večer domů po celodenní dřině, tak jsem stejně tak utahaná, že mě ani vlastní děti nepoznávají,“ říká Petra Králová. „Škoda že se toho nedožil Michael Jackson,“ smutní jeho fanynka Anna Kolohnátová.


Žádné komentáře:

Okomentovat