středa 25. července 2012

Úředníci propojili více registrů najednou


Za stávajícími problémy centrálního registru vozidel, který neregistruje vůbec nic, ani výpověď svého šéfa, stojí malá chybička vysokého úředníka, který propojil několik registrů najednou, aby se ušetřilo, a ostatní se toho chytili. Nyní sdílejí stejnou databázi centrální registr vozidel, registr dárců kostní dřeně, registr majitelů zvířat, registr dlužníků a všichni registrovaní partneři.
Když si mě pozvali k veterináři, myslel jsem, že jde jen o drobné nedorozumění,“ svěřuje se Antonín B., který byl původně v registru dárců kostní dřeně. „Jenže oni mně nastřelili čip a ještě jsem dostal cukříček,“ zlobí se a dokonce i vyhrožuje: „Myslím, že tady někdo místo kostní dřeně dostane přes držku.“
Mně zase vzali papíry na psa, protože můj Alík má prý jinou než uvedenou barvu karoserie. A aby toho nebylo málo, dali mu jako dlužníkovi do exekuce psí známku, obojek a vodítko,“ naříká důchodkyně Petra S., jejíž pes se vzápětí zaběhl a nyní je v záběhu.
Se svým partnerem žiji v registrovaném partnerství již pět let, ale to, co jsem s ním zažil včera, prostě nemá obdoby,“ kňučí Jarmil V. a pokračuje: „Mého partnera si pozvali na technickou kontrolu, protože se jim prý nelíbí jeho výfuk. Když mu hadicí měřili zplodiny, dívalo se na něj šest vysmátých automechaniků. Protože překročil limity škodlivin, vzali mu občanský průkaz!“
Pavel D. byl zase původně jen v registru dlužníků, ale dlouho to netrvalo. Tomuto padesátiletému muži, který nemá už vůbec nic, vzali ještě kostní dřeň a usekli ocas. Od úředníků se navíc dozvěděl, že žije v registrovaném partnerství s Fiatem Uno. „Co si o mně myslí? Copak jsme nekrofil?“ běduje z posledních sil.
Úředníci slibují, že všechny registry opraví nejpozději do týdne, nebo za rok. Omlouvat se ale nehodlají, protože v registru stížností ještě nezaregistrovali ani jeden záznam.

5 komentářů:

  1. Nikoliv nekrofil (ten souloží s mrtvolama), ale mobilfil ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám, že někdo má rád srandu na sousedově hrobečku.

    OdpovědětVymazat
  3. Sranda musí být i kdyby na chleba nebylo.Jinak by se už museli lidi zbláznit z těhlech našich vládnoucích šašků. :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Obavam se, ze skutecnost je jeste horsi...

    OdpovědětVymazat