![]() |
Kristýna Kočí byla doslova samá štěnice |
Poslechovost
odposlechů, které tajně pořídila BIS a které se nikdy neměly
dostat na veřejnost, rapidně stoupla a nyní je třikrát vyšší
než sledovanost Televizních novin. Proto ministr financí Miroslav
Kalousek navrhl vládě, aby do nich povolila vkládat reklamy.
„Uznávám, že
odposlechy jsou tajné, ale všichni přece víme, že u nás se nic
nezatají, ani dech,“ vysvětluje Kalousek, o němž je známo, že
by nejradši zpeněžil i svěcenou vodu.
Jelikož
ministři mu zobají z ruky úplně vše, i otrávené zrní, vláda
podle všeho jeho návrh schválí. Brzy tak přijde doba, kdy
uprostřed láskyplného telefonátu Béma a Janouška zazní
například reklama na jogurt, po kterém nejsou větry, nebo spot
propagující psí žrádlo.
Samotní
zadavatelé reklam ale zaujímají ke Kalouskově počinu zdrženlivý
postoj. „Reklama umístěná uprostřed rozhovoru dvou nenasytných
kmotrů by poškodila naši pověst,“ domnívá se například
majitel firmy, která vyrábí granulovaný koňský a kravský hnůj.
Dokonce ani výrobce jedu na krysy nemá zájem o propagaci svého
výrobku vedle hlasů bezskrupulózních mafiánů: "To by naše klienty otrávilo."
BIS tedy bude
muset začít odposlouchávat politiky, kteří se ještě nestačili
prosadit ve světě zločinu. Ti u nás ale prakticky neexistují a
poslechovost jejich odposlechů je navíc drtivě nízká.
![]() |
Odposlouchávací zařízení nalezené v bytě Pavla Béma. |
Žádné komentáře:
Okomentovat