čtvrtek 12. dubna 2012

BIS má vkládat do odposlechů reklamy


Kristýna Kočí byla doslova samá štěnice
Poslechovost odposlechů, které tajně pořídila BIS a které se nikdy neměly dostat na veřejnost, rapidně stoupla a nyní je třikrát vyšší než sledovanost Televizních novin. Proto ministr financí Miroslav Kalousek navrhl vládě, aby do nich povolila vkládat reklamy.
Uznávám, že odposlechy jsou tajné, ale všichni přece víme, že u nás se nic nezatají, ani dech,“ vysvětluje Kalousek, o němž je známo, že by nejradši zpeněžil i svěcenou vodu.
Jelikož ministři mu zobají z ruky úplně vše, i otrávené zrní, vláda podle všeho jeho návrh schválí. Brzy tak přijde doba, kdy uprostřed láskyplného telefonátu Béma a Janouška zazní například reklama na jogurt, po kterém nejsou větry, nebo spot propagující psí žrádlo.
Samotní zadavatelé reklam ale zaujímají ke Kalouskově počinu zdrženlivý postoj. „Reklama umístěná uprostřed rozhovoru dvou nenasytných kmotrů by poškodila naši pověst,“ domnívá se například majitel firmy, která vyrábí granulovaný koňský a kravský hnůj. Dokonce ani výrobce jedu na krysy nemá zájem o propagaci svého výrobku vedle hlasů bezskrupulózních mafiánů: "To by naše klienty otrávilo."
BIS tedy bude muset začít odposlouchávat politiky, kteří se ještě nestačili prosadit ve světě zločinu. Ti u nás ale prakticky neexistují a poslechovost jejich odposlechů je navíc drtivě nízká. 
Odposlouchávací zařízení nalezené v bytě Pavla Béma.

Žádné komentáře:

Okomentovat