čtvrtek 23. února 2012

Strauss-Kahn zneužíval svého postavení


Všech 4536 žen, které bývalého šéfa Mezinárodního měnového fondu v průběhu jeho funkčního období navštívilo v jeho lubrikačním gelem vymalované kanceláři, shodně tvrdí, že Strauss-Kahn je svým rychlým a pevným postavením přivedl na úplně jiné myšlenky, než se kterými za ním přišly.
Původně jsem po něm jenom chtěla, aby podepsal služební cestu pro 600 úředníků na Maledivy all inclusive na dva měsíce, ale jeho postavení mi srazilo brýle a převrátilo stůl. Je to prostě kahnec,“ přiznává jedna z jeho bývalých 160 sekretářek.
Když jsem mu nechtěla být po vůli, přetáhl mě svým postavením po zádech,“ běduje zas uklízečka Maria H., která měla na starosti jeho kancelář. Na platové podmínky si ale rozhodně nestěžuje: „Mohla jsem si ponechat všechny bankovky, které jsem u něj našla na podlaze. Někdy se jich tam válelo tolik, že jsem po nich musela chodit ve sněžnicích, abych neuvízla.“
Byla to nekonečná slast,“ libuje si komisařka EU pro strategický rozvoj nepředvídatelných jevů Angela M., která Strausse-Kahna navštívila v rámci Dne otevřených trezorů MMF. „Když už Strauss nemohl, vystřídal ho Kahn a tak to šlo pořád dokola. Pak jsem zase nemohla já. Schovala jsem se do skříně, kde už bylo asi 6 prostitutek, ale on ji svým postavením rozmlátil.“
Politologa Vladimíra Dvořáka pohnutý osud Strausse-Kahna nepřekvapil: „Jmenovat levicového politika do čela MMF je něco jako pustit myši do obilné sýpky.“

Žádné komentáře:

Okomentovat