úterý 10. prosince 2013

Boj prezidentů: Policie trestá chodce bez zimní obuvi

Dva policejní prezidenti si dělají naschvály, za které by se nemuseli stydět ani Tom a Jerry po celodenní konzumaci červených muchomůrek. Jejich poslední kousek už hraničí s šikanou: Policisté začali pokutovat a odstavovat chodce, kteří nemají zimní obutí. Prý jim to nařídil policejní prezident. Jenže který? Martin Šťovíček a Petr Lessy dávají shodně od tohoto skandálního postupu ruce pryč a svádějí vinu jeden na druhého.
Ano, uznávám, že moje tenisky se do současného počasí moc nehodí,“ sype si popel na hlavu dvacetiletá studentka Anna K. z Prahy, „ale to snad není důvod k tomu, aby mi policisté nasadili pouta na nohy a odvlekli mě do parku. Domů jsem se musela odplazit. Prý abych neuklouzla na náledí. Přitom bylo osm stupňů!“
I v bahně se dá snadno uklouznout.
Šťovíček se v rámci boje o křeslo policejního prezidenta snaží očernit Petra Lessyho a tohle je výsledek,“ tvrdí ministr vnitra v demisi Martin Pecina. „Lessy se v rámci boje o křeslo policejního prezidenta snaží očernit Martina Šťovíčka a tohle je výsledek,“ říká zase bývalý ministr vnitra Jan Kubice.
Do sporu se vložil i prezident Miloš Zeman: „Nepotřebujeme žádného policejního prezidenta. I idiot dokáže pochopit, že já jsem prezidentem všech, tedy i policistů.“
Policejní prezidenti se nechtějí své funkce vzdát.
Ať už policii řídí šílenec nebo psychopat, lidé by si určitě měli dávat pozor, až to venku zase začne klouzat,“ snaží se uklidnit situaci premiér Jiří Rusnok a dodává: „Já už si letos stihnul rozbít hubu.“
Meteorologové a obecní úřady varují, že už brzo bude většina chodníků sjízdná jenom po břiše nebo po zadku.

Žádné komentáře:

Okomentovat