pátek 28. června 2013

Babyboxy se před prázdninami plní dětmi

Takto vypadá babybox pro teenagery.
Sotva doznělo poslední zvonění, rodiče začali své školou povinné ratolesti odkládat do babyboxů. Zbavují se prvňáků, ale i středoškoláků, protože pro ně o prázdninách nemají žádný program. Zákony jim to umožňují. V některých babyboxech najde obsluha najednou i šest dětí.
Jsem samoživitelka, která musí být v práci od rána do večera. Jak se mám asi starat o svou desetiletou dceru, se kterou už navíc začíná mlátit puberta? Tak jsem ji tam strčila, ať pozná život i z druhý strany,“ přiznává Karla F. z Libně.
Náš kluk přinesl ze školy samý čtyřky a ještě nějakou pohlavní nemoc,“ ztěžuje si další rodič. „Čapl jsem ho rovnou za flígr a prudce hodil do nejbližšího babyboxu jako reklamaci. Doufám, že přitom nárazu zapomněl, kde bydlí.“
Některé děti lezou do babyboxů samy a dobrovolně. „U nás je doma o prázdninách šílená nuda. Fotr a mutr furt chlastaj a nikam mě nepouštěj, tak jsem si to trochu zpestřil,“ chlubí se osmák Tomáš, kterému z babyboxu čouhají nohy, jak už je veliký.
Ne každý rodič však umí rozeznat pravý babybox. „Nějaká ženská nám tu narvala dítě do mikrovlnky,“ ztěžuje si prodavačka elektra z Kutné Hory. „Přístroj naštěstí nebyl pod proudem a na dítě jsme zavolali odchytovou službu.“
Vychovatelka právě vybírá z babyboxu jubilejní 1000. dítě.

Žádné komentáře:

Okomentovat