čtvrtek 20. června 2013

Kalousek se u zubaře ke všemu přiznal

Hned po dnešním policejním výslechu navštívil ministr financí Miroslav Kalousek zubaře. Tam se při bolestivém vrtání zubu přiznal ke všem svým činům.
Kromě kazu na trojce vlevo nahoře měl plný zuby voličů,“ přiznává zubařka, která ho ošetřovala. „Odmítal mi zaplatit za bílou plombu. Prej že nemá na rozhazování. Místo toho mi nabízel nějaký lukrativní místo ve státní správě a tři židle v dozorčích radách, pokud zákrok nebude bolet. Když jsem podotkla, že to není fér, začal mi ironicky doporučovat, ať jdu radši pracovat k policii. Tak jsem mu místo injekce proti bolesti píchla neškodnej vitamín C.“
Kalousek má voličů plné zuby.
Kravál, který se pak nesl zubním střediskem, byl tak silný a pronikavý, až se v okolí dvou kilometrů rozhoukaly všechny alarmy.
Schválně jsem použila starou zubní vrtačku bez chlazení, aby si to ten lump užil a já taky," chlubí se zubařka. "Kouřilo se mu z tlamy jako sedmihlavému drakovi. Když jsem provrtala zub až na kost, Kalousek to nevydržel a začal řvát, že se ke všemu přiznává, a prosil, ať už ho konečně přestanu mučit a zhasnu světla.“
Marně Kalousek prosil, zubařka použila starou vrtačku.
Ministr financí si zjevně spojil zubařský zákrok s výslechem, který absolvoval ráno u policie.
Padnul na kolena, objal mi nohy a plačtivým hláskem označil všechna policejní obvinění za opodstatněná," pokračuje zubařka. Pak se mi ještě omluvil za to, že zpomalil hospodářský růst zvýšením DPH, oškubal lidi a ještě více zadlužil zemi. Než jsem se stačila vzpamatovat, utekl bez plomby a bez placení z ordinace."

3 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. po přečtení jsem dostal totální záchvat smíchu. už dlouho jsem se tak nepobavil, uděluji jedničku s hvězdičkou

      Vymazat
    2. Potěšení je na mé straně. Díky!

      Vymazat