pátek 27. dubna 2012

Nečas a Peake jsou milenci


Premiér Petr Nečas a místopředsedkyně vlády Karolína Peake jen stěží skrývají vzájemné city. Všichni ministři a poslanci už dávno vědí, že mezi nimi přeskočila jiskra, za kterou by se nemusela stydět ani atomová elektrárna těsně po zemětřesení. Nyní se o jejich vzájemných citech může přesvědčit úplně každý. Přinášíme totiž přepis odposlechu jednoho ze sněmovních mikrofonů:


Peake: „Konečně zase spolu, pane premiére.“
Nečas: „Je krásné, když mezi ústavními činiteli zahoří láska upřímná jako interpelace.“
Peake: „Děkuji za věneček z pampelišek. Už jsem o něj přišla. Při rozpadu VV.“
Nečas: „Tyhle swingers party pro mě nejsou.“
Peake: „Žádné swingers. Vzal mi ho Bárta a rozšlapal.“
Nečas: „Patříme k sobě jako Romeo a Julie, Ctirad a Šárka nebo Laurel a Hardy.“
Peake: „A taky jako Žebrák a Točník. Ty dvě zříceniny jsou už na odpis, ale stále ještě stojí při sobě.“
Nečas: „Jak to myslíte?“
Peake: „Dobře. Jsem do vás zamilovaná až po uši Bohouše Sobotky. Nemohli bychom si začít tykat?“
Nečas: „Ne. Známe se teprve dva roky a já jsem navíc premiér.“
Peake: „Ale kdybych vám v parlamentu nesehnala podporu, tak už byste premiérem nebyl.“
Nečas: „Tykání je příliš levicové. Úplně stačí, že levicová je moje vláda, ačkoliv jsem deklaroval pravici.“
Peake: „Chápu, pane předsedo. Vy mě už nemilujete.“
Nečas: „To není pravda! Myslím na vás, kudy chodím, i když já se v politice spíš vezu. Jste krásnější a přitažlivější než vyrovnaný rozpočet. Vás bych nevyměnil ani za nezdaněné poslanecké náhrady.“
Peake: „Děkuji, pane premiére. A omlouvám se, že jsem se nechala unést.“
Nečas: „To je v pořádku. Za odměnu vám řeknu vtip: Já jsem pan Čistý a vy bojujete proti korupci. Kdybychom k sobě vzali ještě Miloše Zemana, experta přes Čisté ruce, a hlavního hygienika, bakterie nebudou mít nikdy šanci.“
Peake: „Ha, ha, ha.“

Žádné komentáře:

Okomentovat